måndag 21 januari 2013

Bild-promenad runt Orange Grove


 Ikväll tar jag den korta promenadrundan runt vår ställplats ca 1,5 kilometer. det finns mycket vackert att titta på och nu innan solen går ner har vi ett speciellt ljus. Bara för det tog jag med mig min mer avancerade kamera.... Det hade nog blivit bättre bilder med den kamera som jag är mera van vid. Hoppas iallafall ni kan se och njuta av min fina promenad..... Håll till godo











Gatan där vi bor



Nästan tillbaka och vem kommer här?   Pshaltos och Bosse på kvällspromenad. Jag vänder och hänger med.

6 kommentarer:

Unknown sa...

ja det er fint rundt orange grove det var fint å komme tilbake igjen å få sin gamle plass nr6 tilbake
og bare sitte i solen å nyte varmen etter å ha vert hjemme i norge i kylan

Anonym sa...

Fina bilder dit kommer nog vi om ett par år när vi blir lediga på heltid.

Hälsningar
Marie o Rolf Martinsson

Anonym sa...

Jättefina omgivningsbilder!

Kurt & Margot Nilsson sa...

Härliga bilder från området. Vi känner igen oss sedan vi var där. Många långa härliga promenader i området runt Camping Almafra.

Seniorerspekulerar.se sa...

Fina bilder från ert härliga närområde. Det kan man hellre titta på än all snö som vi har utanför våra fönster här nere på smålandskusten. Idag är första dagen vi inte behövt skotta på minst en vecka. Så bara fortsätt njuta. 3 M

Kors och Tvärs sa...

Fantastiska bilder - blir alldeles varm och glad i hjärtat :)