lördag 10 december 2011

Adventstider

Det är adventshelg och vi har en nyinköpt jul"gran" eller kanske man skall kalla det dekoration i husbilen att glädjas åt, alltid kul att förnya sig! Det har inte blivit mycket skriveri här på bloggen men jag Christina har varit ansatt av en virus eller vad det kan vara som tagit all min energi ur kroppen. Rösten var det första som försvann och den har jag inte hittat ännu efter sex dagar. Tur att vi bara är och inga måsten finns. Jag har lite beättelser och bilder som kommer så fort jag är på spåret igen. Åke och jag önskar er alla en riktigt trevlig adventshelg!

3 kommentarer:

Gunilla sa...

Krya på dig! Ta fram alla huskurer du kan!
Hälsn i advent från KGB

Anonym sa...

Tjusig deko! Om du ej kryar på dig, rek jag dig att gå till Norska läkarteamet mitt i Albir!

Globetrotterna sa...

Tack, Lena! Kram