fredag 30 december 2011

Dagen före nyårsafton

Idag har vi haft en underbar varm och skön dag. Jag har tvättat två maskiner med tvätt och har nu allt rent och det doftar underbart i garderoben.


Solnedgången var underbar ikväll och här på bilden har den nästan gått och lagt sig.
Pasta med kyckling,svamp och paprika till huvudrätt
En sån här underbar dag inbjuder att laga något gott och då går mina matlagningstankar naturligt till Italien, en underförstådd längtan! Brushetta till förrätt
Det har hänt något nytt när jag skickar bilderna och jag har inte kommit på hur jag flyttar omkring allt så det blev lite huller om buller med bilder och text.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så hungrig jag blir.
Gott Nytt ÅR
Nisse & Birgitta

Ruth &; Eriks Blog sa...

Vi i Diö Ônsker jer Godt Nytår

vi köre mod Spanien på Mandag


Ruth & Erik