tisdag 13 mars 2012

Tyskland

Hej alla läsare!
Ledsen att jag inte kunnat meddela mig vare sig i ord eller bild!
Vi har haft så svaga nät så det har varit helt omöjligt. På Facebook har jag kunnat lägga ut en bild text, men inte här.
Vi har ialla fall kommit upp till Polch i Tyskland idag. Vädret här är mulet och åtta grader. Efter en natt på truckparkeringen i Luxemburg som inte gav oss många sovtimmar är vi jättetrötta ikväll. 
Jag gör ett nytt försök imorgon med lite bilder.
Till dess önskar jag er alla en God natts sömn......

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jerk, truckparkeringarna är inte kul man behöver sin nattsömn! Då kan det bara bli bättre. Vi är hemma nu.

Freedomtravel sa...

Ibland är det hopplöst med Internet när man är ute och reser...

Unknown sa...

hei jeg bruker aldri stå på truck parkering for der kommer biler hele tiden å så har di sina diesel agregater til å gå bruker bare stellplasser ja dere må fortsatt ha en fin resa hem til sverige
hilsen frank

Kurt & Margot Nilsson sa...

Välkomna hemåt. Idag vackert väder - men fortfarande för kalt.